Helptenin uutiskirje 1/2015
29.04.2015, Helptenin uutiskirje 1/2015
Uutiskirjeen aiheita:
- Nimimuutoksia Helpten-palveluissa
- Uusi Helpten Track&Trace -palvelu
- Uudistettu Helpten Quick -palvelu
- Asiakaskokemuksen kehitysprojekti hyvässä vauhdissa
- Uusia ja palanneita helpteniläisiä
Nimimuutoksia Helpten-palveluissa
Olemme selkiyttäneet tuoterakennettamme, jotta tuotteen tilaaminen olisi selkeämpää ja helpompaa, ja jotta palvelun nimi vastaisi paremmin sen käyttötarkoitusta. Esimerkiksi ajopäiväkirja yksityiseen käyttöön ja ajopäiväkirja tuotantoajoneuvokäyttöön on nyt eritelty kahdeksi erilliseksi palveluksi.
Helpten Private on pääasiassa omalla tai työsuhdeautolla liikkuvan kuljettajan käyttöön tarkoitettu ajotietopalvelu.
Helpten Pro on pääasiassa yritysten hallitsemien ja hyötykäytössä olevien ajoneuvojen hallintaan tarkoitettu ajotietopalvelu.
Helpten Quick on kannettavalla telematiikkalaitteella varustettu ja pääasiassa omalla autolla ajavan käyttöön tarkoitettu ajotietopalvelu (lisätietoa alla).
Helpten Track & Trace (UUSI!) on yrityksen työkoneiden seurantaan tarkoitettu paikkatietopalvelu (lisätietoa alla).
Lisätietoa Helptenin myyntipalvelusta p. 010 423 7082
Uusi Helpten Track&Trace -palvelu
Track&Trace -palvelu on yrityksen työkoneiden seurantaan tarkoitettu paikkatietopalvelu. Palvelun avulla näet reaaliajassa missä työkoneet sijaitsevat, milloin koneet ovat tuottavassa työssä sekä selvität ajoreitit ja päivän aikana ajetut kilometrit.
Palvelu on mahdollista toteuttaa IP-suojattuun koteloon sijoitetulla telematiikkalaitteella, joka soveltuu kosteisiin ja epäpuhtaisiin olosuhteisiin.
Lisätietoa Helptenin myyntipalvelusta p. 010 423 7082
Uudistettu Helpten Quick -palvelu
Ajopäiväkirja-palvelu ajoneuvosta toiseen siirreltävällä telematiikkalaitteella tulee jatkossa olemaan entistä parempi. Uusi telematiikkalaite mahdollistaa tarkemman ja nopeamman sijaintipaikan löytämisen heti laitteen käynnistämisen jälkeen. Helpten Quick-palvelun käyttöönotto ei vaadi laiteasennusta ja on siten helppo ja nopea ottaa käyttöön.
Lisätietoa Helptenin myyntipalvelusta p. 010 423 7082
Asiakaskokemuksen kehitysprojekti hyvässä vauhdissa
Tavoitteenamme on palvella asiakastamme parhaalla mahdollisella tavalla. Aloitimme viime vuoden lopulla projektin, jonka tavoitteena on tehdä koko palvelukokemuksesta asiantunteva ja positiivinen. Esimerkiksi laiteasennukset voidaan tehdä asiakkaan toivomassa paikassa toivomanansa ajankohtana. Lisäksi olemme panostaneet palvelun käyttötukeen sekä asiakastyytyväisyyteen. Seuraavaksi tavoitteenamme on tarjota laajempi ja nopeampi tuki päivittäiseen palvelun käyttöön.
Lisätietoa Helptenin asiakaspalvelusta p. 010 423 7080
Uudet ja palanneet helpteniläiset
Visa Korhonen aloitti ohjelmistokehittäjänä Helptenin tuotekehitystiimissä maaliskuussa. Visa työskentelee huoltokorjaamojärjestelmään liittyvän jatkokehityksen parissa. “Tiimiin liittyminen on ollut mukavaa. On ollut hauskaa ja motivoivaa tehdä tiettyjä kokonaisuuksia alusta loppuun”, kertoo Visa.
Visa on aiemmin työskennellyt konsulttina ohjelmistotuotekehitystä palveluna tarjoavassa yrityksessä. Telematiikka alana on Visalle uutta. Web-ohjelmointi ja siinä erityisesti back-end osiot ovat Visan mielenkiinnon kohteina.
Sanna Lehtimäki on palannut Helptenin markkinointiin. Pari vuotta vierähti kotosalla lasten seurana ja nyt on tarkoitus tarttua Helptenin markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin. Mielenkiintoisia asioita on tulossa, joten kannattaa pysyä kuulolla!